LatinoSchools
Atoqsaycuchi 594 y calle Carmen Alto, Cuzco, Cusco 00800, Peru
LatinoSchools
Hallgatása, beszélő, kiejtés, olvasás, írás, szókincs, nyelvtan és tevékenységek
You can choose from the following class times:
Az órarend változhat az elérhetőség és az évszak függvényében.
20 hours of classes per week. All classes will be in groups of 5 students maximum at the same level of Spanish. The classes consist of highly structured grammar lessons, interactive activities, conversation and written exercises. Specific homework assignments are given daily and every student is evaluated and tested on a weekly basis.
The focus of the Academia Latinoamericana de Español is on communication and our methodology involve a natural approach, total physical response, language experience approach, directed reading thinking activities, and the writing process. An integrated, topical curriculum approach reinforces vocabulary.
Our teaching program has been designed under the guidelines of the Instituto Cervantes, the placement testing of the OPI (Oral Proficieny Interview), in combination with the ACTFL model of 9 levels of proficiency: absolute beginner to superior. Highly structured grammar lessons, interactive activities, conversation and written exercises. Specific homework assignments are given daily.
This will provide 20 classes of 60 minutes each. Teachers will also change each week so that students will have a significant variety of expertise within each week.
FIRST SESSION
This first session will be specifically dedicated to studying Grammar and to practicing Reading, Comprehension and Writing style.
GRAMMAR: Each student will study linguistic structures, grammatical functions and rules of Spanish. It has a very pragmatic approach in combination with a wide range of consolidation activities that are selected to reinforce the lesson of the day.
READING COMPREHENSION: The development of this skill will be carried out with real texts or didactically created ones that are coordinated to the lecture. With the help and guidance of the teacher, each student interpret the texts orally and in writing to further aid their comprehension. Orthographic rules, vocabulary and punctuation will also be reviewed.
SECOND SESSION
This second session will be dedicated to studying oral comprehension and expression.
ORAL COMPREHENSION: The development of this skill will be carried out with real and didactically created documents that are designed to coordinate with the lecture. The student, with the help of the teacher and different comprehension activities, will then interpret the audio visual documents orally and / or in writing.
ORAL EXPRESSION: The student will participate interactively in a variety of different activities conducted by the teacher, such as presentations, debates, mini-plays, etc. These activities will be carried out with different materials proposed by the teacher or the students, depending on the everyone's necessities or interests. Spanish Phonetics (pronunciation, rhythm of the sentences and so on) will also be studied.
This new program is based upon cultural elements as well as the language itself, thus adding a valuable dimension of the Latin American Culture.
Short field trips will be hosted to different sites within Quito or close by the city (markets, museums, cathedrals, historical monuments), along with dancing classes, cooking lessons, lectures, etc.
INCLUDE: Homestay with 2 meals per day, private room, laundry once a week
Maximum | 100 diák |
Korcsoport | 16 éves és idősebb |
Az Academia épülete gyarmatkorabeli stílusú, és rendelkezik egy kis belső udvarral, 17 tanteremmel, egy videó teremmel, ahol elérhető hangmegerősítő berendezés, egy könyvtárral, tanári szobával. Emellett az iskola WIFI-hozzáférést is biztosít a diákok számára, akinek fele Európából, másik fele pedig az Egyesült Államokból érkezik hozzánk. A tanulók nagy része munkában foglalkoztatottak vagy egyetemi tanulók.
Intézményünk egyik fő jellegzetessége, ami megkülönbözteti más hasonló külföldi nyelvtanulási programoktól az, hogy míg más iskolákban megkövetelnek egy bizonyos szintű nyelvtudást a kezdéshez, nálunk ez egyáltalán nem elvárás. Nálunk kicsi vagy spanyol nyelvtudással egyáltalán nem rendelkező diákok ugyanúgy és addig tanulhatnak, amíg idejük engedi. Kitűnő szintbesorolási programunk segít, hogy a tanulókat a saját szintjüknek tökéletesen megfelelő csoportba kerüljenek. Emellett a minden héten megtörténő szintfelmérés lehetővé teszi, hogy a diákok végig olyan módon tanuljanak, ami megfelelő kihívást biztosít számukra, ugyanakkor nem kelt bennük szorongást, mert talán kicsit le vannak maradva csoporttársaiktól. A csoportlétszám sosem több, mint öt, sőt gyakran annál kevesebb. A tanulók heti szinten mozognak a csoportok között a képességeiknek és a tantermen kívüli szorgalmuknak megfelelően. Tanáraink mind spanyol anyanyelvűek, akik átfogó képzésben részesültek a felnőtteknek történő nyelvtanítást illetően.
Az Academia Latinoamericana de Español a kommunikációra összpontosít, módszertanunk a nyelv természetes úton történő elsajátítására fókuszál a testbeszéd bevonásával, amit kiegészítenek irányított olvasási és írásos gyakorlatok. A tematikusan, témák szerint felépített tanmenet segít a szókincs elsajátításában és megerősítésében.
Nyelvprogramunk az Instituto Cervantes irányelveinek, az OPI (Oral Proficieny Interview) szintfelmérő teszt és az ATCFL modell (amely 9 szintet foglal magába kezdőtől egészen a haladóig) segítségével lett kialakítva. A program strukturált nyelvtani órákat, interaktív tevékenységeket, társalgási és írásbeli feladatokat foglal magába. Házi feladatot naponta kapnak a diákok.
Heti 20 órára kerül sor, amik 55 percesek. Az órákat hetente új tanár tartja, hogy a diákoknak minél több szakembertől legyen lehetőségük tanulni.
ESLŐ RÉSZ:
A képzés első szakasza kifejezetten a nyelvtan elsajátítását, az olvasási és megértéskészség, emellett
az írás gyakorlását tűzi ki célul.
NYELVTAN:
Minden diák nyelvtani szerkezeteket, funkciókat és a spanyol nyelv szabályait tanulja majd meg. A kurzus igen gyakorlatias módon közelíti meg mindezt, az elsajátított tudás megerősítésére az oktatók körültekintően kiválogatott és az aznapi órához szorosan kapcsolódó feladatokat használnak fel.
OLVASÁSI KÉSZSÉG:
Az óra témájával egybefüggő valós szövegek és direkt tanulók számára kifejlesztett olvasmányok segítségével fogják a diákok fejleszteni ezt a készséget. A tanárok irányításával és segítségével, minden egyes diák értelmezi a szöveget írásban és szóban egyaránt. A helyesírási szabályok és szókincs tanulmányozására szintén sor kerül.
MÁSODIK RÉSZ:
A második rész a beszédmegértés és beszédkészség elsajátítására fókuszál.
BESZÉDMEGÉRTÉS:
Ennek a készségnek a fejlesztése eredeti szövegek és direkt a tanulók számára kifejlesztett szövegek segítségével történik. A tanulók írásban és/vagy szóban is értelmezik az audiovizuális anyagot a tanár segítségével.
BESZÉDKÉSZSÉG:
A tanulók sokszínű, a tanár által vezényelt interaktív feladatokban vesznek részt, mint például prezentációk, viták, mini színházi darabok stb. Ezeket a feladatokat és az ezekhez felhasznált eszközöket a tanulók szükségletei és kedve szabja meg. A spanyol fonetika (kiejtés, mondat ritmus stb.) tanulmányozására szintén sor kerül.
Nyelvprogramunkat a kulturális elemek ugyanúgy meghatározzák mint maga a nyelvtanulás, így értékes betekintés nyújt a latin-amerikai kultúra számos dimenziójába.
A kurzus során sor kerül kirándulásokra Quito városába és a környező vidékre (vásárok, múzeumok, katedrálisok, történelmi nevezetességek), emellett táncórákon, főzőtanfolyamokon, előadásokon és egyéb programokon is lesz lehetőség részt venni.
Az LatinoSchools iskolában a nemzetiségi és életkori összetétel időszakonként, tanfolyamonként és szintenként eltérő.
LatinoSchools nem tart órákat a fenti ünnepnapokon. Az iskola nem nyújt kárpótlást az ünnepekre, ezért biztosítsa, hogy megfelelően válassza ki a kezdőnapot.
Egykor az Inka civilizáció központja, Cuzco ma pompás példája a gyarmatkorabeli építészetnek.
Az inka templomok kő alapzatai mai napig megtekinthetőek a gyarmatkorabeli épületeken a városban és környékén. Számos diákunk számára vonzó, hogy iskolánk közel fekszik a Machu Picchu romjaihoz és az Inka Ösvényhez.
Az Academia Latinoamericana egy gyönyörű tizenkilencedik századi gyarmati otthont foglal el a város egy kis terén, aminek a neve Limacpampa Grande 565. A város sok kis tere közül ez rögtön az egyik legnagyobb jelentőséggel bíró történelmi emlékhely mögött helyezkedik el. A Qorikancha templom („A Nap Temploma”) még az európai hódítók előtti időszakból fennmaradt emlékhely.
Az iskola épületének két szintje van, ahol 17 tanterem, egy kis belső udvar, egy videó terem hangmegerősítő berendezéssel és egy szórakozó szoba található. Emellett a diákok számára az iskola hozzáférést biztosít WIFI internethez és egy belső átjáróhoz.
Az iskolából könnyen megközelíthető a közeli posta, internetes kávézók, bankok, pénzváltók stb. Körübelül négy háztömbnyire található a főtér, az úgynevezett Plaza de Armas, ami a város egyik találkozási helye (emellett fantasztikus lehetőség nyújt a helyi emberek szokásainak megfigyelésére!) Rengeteg étterem, kávézó, katedrális és múzeum található a környékén.
I strongly recommend this school for all students around the world. I liked the classes and teachers a lot. Teachers are highly dedicated and committed.
Mutasd a részleteket » Részletek...I studied both in Cusco and Quito. Excellent teachers and great family living arrangements in both locations. I would recommend those studying for college credit to spend time in all the locations. The Cusco and Quito facilities are excellent. My only complaint is there should be an access to printers.
Mutasd a részleteket » Részletek...A gondosan megválogatott magánszállások lehetőséget nyújtanak, hogy kényelmes körülmények között többet megtudjanak a helyi kultúráról, amíg a Spanyol nyelvet tanulják !in Cusco. Ezek az otthonok gyakran tömegközlekedéssel 15 - 25 minutes perc távolságra vannak az iskolától. A családok általában kedvező árú étkezést nyújtanak, hogy megismerhesse a helyi konyhát. Ha különleges kérése vagy diétás megkötései vannak (vallási vagy egészségügyi okokból), kérjük előre értesítsen bennünket. A szállás a nyelvtanfolyam kezdete előtti vasárnaptól a tanfolyam utolsó napja utáni szombatig áll rendelkezésre, hacsak másképp nem jelezzük. Több információ a magánszállásokról
Accomodation Volunteer project out of the city
Homestay - Single-person room - Breakfast and lunch
A diákszállók független diákok számára alkalmasabbak, akik tiszta, alapvető szállást keresnek kedvező áron. A diákoknak 16 - 80 kell lenniük, hacsak másképp nem jelezzük. A szállás a nyelvtanfolyam kezdete előtti vasárnaptól a tanfolyam utolsó napja utáni szombatig áll rendelkezésre, hacsak másképp nem jelezzük. A diákszállókban gyakran nem vehető igénybe étkezés. Több információ a diákszállásokról
Student residence (off-campus) - 2-person shared room - No meals
Student residence (off-campus) - Single-person room - No meals
Nem folyamodhatunk vízumért diákjaink részére, de az iskola el tudja látni Önt a vízumigényléshez szükséges összes irattal.
A fogadó-nyilatkozatot külön költségek nélkül küldjük otthoni címére általános levélként.
Please note that we do not book flights for our students. If you are researching airfare costs, we recommend using Kayak.com, a search engine that lets you compare flight options from your home country to Cusco based on your budget, schedule and preferences.
Aggodalmak nélkül tanulhat külföldön a Language International betegség- és poggyászbiztosításával. Amikor lefoglalja a nyelvtanfolyamot, köthet nemzetközi biztosítást, amely nemcsak egészségügyi ellátásra, hanem a személyes tárgyak elvesztésére is vonatkozik. A biztosítást regisztrációkor előre kell megkötni.
Kérdései vannak? Kapjon válaszokat a(z) LatinoSchools személyzetétől és korábbi diákok.
Tegyen fel kérdéstLatinoSchools